Renault Megane: tik in interieur bij torderen auto

Bouwjaar: 2011, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2.0 Tce turbo

Hallo allemaal

Ik heb een renault megane III 2.0 GT

Deze bevalt me uitstekend maar heb sinds kort een tik in het interieur als ik bijvoorbeeld schuin over een hobbel ga ( helaas niet altijd ),

De auto gaat hier maandag voor naar de garage maar vroeg me af of meer mensen toevallig dit probleem met deze auto kennen zodat ze niet de halve auto uit elkaar hoeven halen...

Reservewiel,krik en rolgordijn heb i al verwijderd maar dit mag niet baten

De tik komt rechtsachter uit het interieur en als ik het zo moet zeggen dan lijkt het onder de hemel vandaan te komen, het plastic achter in de auto heeft mijn vrouw al aangedrukt gehouden onder het rijden maar ook daar komt het niet vandaan, blijft dus wat boven de hemel zit, geen idee of hier iets zit wat zo'n tik kan geven, het is geen kraak maar duidelijk een tik.

Het lastige is dat het niet constant is, maar tordeert de auto in mbinatie met een flinke hobbel dan hoor je het.

Ik persoonlijk verdenk het panoramische dak, het achterste dak is wel een vast gedeelte maar het lijkt alsof het daar vandaan komt

marcelca

Geplaatst door marcelca (0) , lid sinds 13 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Mégane? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

Ramjod (0) PRO, 12 jaar geleden

Waarom zelf klooien je hebt toch garantie.

marcelca (0), 12 jaar geleden

Wil ook niet zelf klooien.ivm de garantie..

Maar doordat het geluid zich niet constant manifesteerd hoopte ik dat misschien nog iemand het zelfde probleem had gehad en dat ik dat kan aangeven i de garage

Megane20 (0), 11 jaar geleden

Heb ik ook gehad; Na het smeren van het slot van de achterklep (beetje vet op het beugeltje dat midden op de dorpel zit) was het weg.

AlOmbreDuFort (0), 11 jaar geleden

Ik heb het met koud weer dat de bedrading tussen de hemel en het dak rammelt. Als het warm weer is, geen enkel klikje of rammeltje meer.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Mégane of stel zelf een nieuwe vraag.