Renault Megane: sleutel/afstandbediening nat geworden doet niet meer

Bouwjaar: 1997, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.6

ik heb een probleem mijn autosleutels zijn in het water gevallen zat ook allemaal water in heb hem opengemaakt en met de fhon zo goed als droog gemaakt en nieuwe batterijen in gedaan maar de centrale deurvergrendeling doet het nog niet dus hij gaat ook niet van de startondebreker af wat kan doen

j-deboer

Geplaatst door j-deboer (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Mégane? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

6 Reacties

Heino4267 (110), 12 jaar geleden

Tweede werkende sleutel? Daar zou je zo mee weg kunnen rijden.....

Niet?
Naar de dealer met je autopapieren en dan de noodcode opvragen zodat je kan rijden. Laat je ook vertellen hoe je die code moet invoeren.
Als je ook de defecte sleutel meeneemt, kunnen ze bekijken wat nog wel werkt of te repareren valt.
Anders wordt het een nieuwe sleutel bestellen bij de dealer (een andere gaat niet werken) en inleren.

Al eens door de camera-fucntie van een mobiele telefoon naar je sleutel gekeken terwijl je de knop indrukt? Als je dan een lampje ziet knipperen, werkt de sleutel wel, maar is de code niet correct. Dan is het alleen opnieuw inleren.
Ik vrees echter dat het een nieuwe sleutel gaat worden.

j-deboer (0), 12 jaar geleden

okeee jaa 2de sleutel doet het ook niet had ik ook al geprobeerd
hoe bedoel je met camera functie gewoon je camera aan zetten en dan gewoon kijken of foto maken opdat moment hoe zit dat precies in elkaar

abc (0) PRO, 12 jaar geleden

gewoon kijken op je scherm en dan de sleutel bedienen,als deze goed is zie je het infrarood oog oplichten

Heino4267 (110), 12 jaar geleden

Dus met de camera-functie..... camera richten op sleutel-voorzijde (waar de code infrarood wordt uitgezonden), op een knop van de afstandsbediening drukken en kijken of je een lampje ziet knipperen. Knipperend lampje = er wordt een of andere code uitgezonden.

Zie je niets? Kijk dan eens naar de afstandsbediening van je televisie terwijl je daarvan een knop indrukt, dan zie je wat ik bedoel. Zo moet het ook werken bij jouw autosleutel.

benberry (0), 11 jaar geleden

Hallo, had ook een probleempje met smartcard scenic, er zit iemand in Epe die autosleutels repareerd voor een redelijke prijs. De firma heet PRIAG en het tel nr is 0578 614881 succes !

Heino4267 (110), 11 jaar geleden

jelle?

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Mégane of stel zelf een nieuwe vraag.