Renault Megane: xenon koplamp afstellen

Bouwjaar: 2005, Brandstof: Diesel, Motorcode: 1.5 dci

Goedemorgen Collega's

ik heb een probleem en hoop dat jullie mij daarbij kunnen helpen.

ik heb gisteren originele xenon koplampen gemonteerd van renault. met een een d2s xenon kit. werkt allemaal geweldig super licht gewoon!!!

nou komt de volgende, nou werken mijn koplamp afstelmotoren natuurlijk niet. opzich goed afstellen en je bent er zou je zeggen. nou zo gezegd zo gedaan.
als ik met een inbus sleutel gaat draaien van de afstelling dan kan ik op een gegeven moment niet meer verder. je hoort hem dan ratelen alsof hij aan zijn einde is. dat is hij niet want hij schijnt niet verder dan 1 meter van de auto.

doet ik de zelfde handeling aan de rechter kant van de auto dan gaat het goed. mooi afgesteld.

links wil dus niet........


weet iemand raad a.u.b?????

ydasci

Geplaatst door ydasci (0) , lid sinds 14 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Mégane? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

Safrane10698 (0), 12 jaar geleden

Beweegt de koplamp uberhaupt wel tijdens het stellen, zo nee. Dan is het kogelgewrichtje los geschoten waarmee stelmechanisme gekoppeld is aan de reflector. Als je de stel motor er met een kwartslag afdraait kan je het zien.

P. Kelder (0) PRO, 12 jaar geleden

Gelieve hou het bij 1 Topic.

Hou het voor de mensen die je eerder hebben voorzien van informatie goed overzichtelijk.
Dit bevorderd doorgaans een snelle oplossing.

http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?i...

Je kunt door posten in het al bestaande nog actuele Topic.
Dit nieuwe Topic komt hiermee te vervallen.

Moderator Problemcar.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Mégane of stel zelf een nieuwe vraag.