Renault Espace: verliest snelheid en krijg foutmelding P

Bouwjaar: 2004, Brandstof: Diesel, Motorcode: 19cdi

Hello

Wij hebben een espace bwj2004 tweedehands gekocht, we hebben er een probleempje mee, telkens rond 80 km begint de motor snelheid te verliezen
dan ga ik een versnelling lager daarna trekt de auto terug op, weet iemand wat dit kan zijn,soms komt er wel wat donkere rook uit, ik dacht dat het lag aan een goede onderhoudsbeurt dit is gebeurt, heb tevens een nieuwe batterij gekocht omdat de auto soms het al 2 maal liet afweten. Ik heb ook nog een foutmelding service en P sinds ik de auto ben terug gaan halen.

En nog een dom vraagje als de batterij plat is van de kaart, is er dan een andere oplossing? hebben het van de week meegemaakt en kregen de deur niet open is er ergens een noodhendel als dit gebeurt.

Dank u voor jullie raad.

Voor ons is dit de eerste Renault, dus ik ken niet veel van deze auto.

Espace lady

Geplaatst door Espace lady (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Espace? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

duidelijk (0) PRO, 12 jaar geleden

Wagen laten uitlezen voor foutmelding,en achteraan in de kaart zit een sleuteltje om wagen te openen.Hoop dat dit een antwoordt op je vraagje is want is mij niet heel duidelijk

Heino4267 (225), 12 jaar geleden

Aanvullend bij Alex:
- de batterij in de kaart is alléén voor afstandsbediening van de centrale deurvergrendeling, niet voor de startblokkering.
- Met de sleutel in de achterzijde van de kaart kan je de bestuurdersdeur openen (eerst even met de punt van de sleutel het kapje er af wippen en het kapje goed bewaren)
- dan steek je de kaart in de gleuf (dan kan je gewoon starten en wegrijden) en met de knop van de centrale deurvergrendeling in de auto kan je dan de rest van de deuren openen/sluiten.

Heb je geen instructieboekje bij de auto gekregen?

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Espace of stel zelf een nieuwe vraag.