Renault Scenic: radio op display

Bouwjaar: 2004

Beste mensen.
Op het display van mijn scenic ll valt de info van de radio/cd speler vaak weg of doet het gewoon helemaal niet. De bediening op het paneel van de radio zelf blijft het wel doen, als het display wegvalt doen de toetsen aan het stuur het ook niet. Tot nog toe helpt niets.. Iemand met een oplossing in de buurt !? Bij voorbaat dank.
Berry

benberry

Geplaatst door benberry (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Scénic? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

Ramjod (0) PRO, 12 jaar geleden

Er zijn diverse adressen die deze repareren.
B.v Verotronics Eindhoven of even googlen.

benberry (0), 12 jaar geleden

Ik heb nu geprobeerd de grote grijze en kleine gele stekker achter de radio eens los te maken en opnieuw in te pluggen, vaag staat me bij dat dat gelijk staat
aan resetten. Tot nog toe gaat het goed.
Toch bedankt voor je reactie, misschien ben ik die nog nodig !

Peter Schouten (0), 12 jaar geleden

Bij de Megane scenic van mijn vrouw zat 't in een gammele stekkerverbinding achter het display.

benberry (0), 12 jaar geleden

Een paar weken geleden heb ik het display (viel kompleet weg) laten reviseren door car tuning in Huizen NH. Voor en na die tijd bleef het probleem met de radio zich voordoen, helaas. De electronica in de Scenics is sowieso storinggevoelig, ben ook al bezig met de Smart Card, laten repareren door PRIAG in Epe, het ding zendt en zit op de juiste frequentie maar moet opnieuw "ingelezen"worden...klaar ben ik ermee, weer naar de dealer !

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Scénic of stel zelf een nieuwe vraag.