Renault Megane: servostuur

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Diesel, Motorcode: 1900

Bij het terplaatse aan het stuur te draaien hoorde ik een niet te luide knal en plots was de servo weg, ik dacht servopomp is stuk en monteerde een nieuwe daarmee was het probleem opgelost. Nu een dikke maand later weer terplaatse draaien aan het stuur een heel zacht lawaaitje in de auto en terug servo weg. Wie zou hier een oplossing voor weten alvast dank Marc

bukwa

Geplaatst door bukwa (0) , lid sinds 13 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Mégane? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

Ramjod (0) PRO, 12 jaar geleden

drukken laten meten van de pomp. +/-90a100bar.
Als deze goed zijn kan het probleem in het stuurhuis zitten.

bukwa (0), 12 jaar geleden

heb vanmiddag met wagen naar garage gereden en garagist denkt aan de voorveren omdat die een kloppend geluid geven en zo bij stilstand de wielenblokkeren . Hij had er blijkbaar ook het raden naar en zou de wagen eens een dag of 2 willen houden om te onderzoeken. Daar ik toch nog met die wagen kan rijden zal ik nog enkele dagen afwachten en eventuele reacties volgen zoals die drukmeting van ramjob .

fitz (0), 12 jaar geleden

misschien de veerpootlagers kapot?

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Mégane of stel zelf een nieuwe vraag.