Renault Scenic: Kachelmotor

Bouwjaar: 2002, Brandstof: LPG, Motorcode: K4M

Mijn Aanjager Reageer Niet Op Schakelaar Van De Kachel Soms Na Een Paar Dagen Doet Hij Het Even Daarna Weer Dagen Niet Wat Kan Het Probleem Zijn

rosman

Geplaatst door rosman (0) , lid sinds 11 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Scénic? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

7 Reacties

moderator (0) PRO, 11 jaar geleden

Aanjager zelf meestal defect.

Renaultmonteurtje (0) PRO, 11 jaar geleden

aanjager gaat nog wel eens, let op dashboard moet er uit voor het vervangen van de kachelmotor!!

de kachelweerstand stekkers willen ook wel eens uitbranden, advies dan is nieuwe stekkers+ weerstand + motor

Ramjod (0) PRO, 11 jaar geleden

Is een oud type.(2002).
Kachelmotor zit rechtsvoor onder het dashbord 3 schoefjes en je hebt hem in de handen.
Kachelweerstand zit rv onder de bovenplaat.
Luidspr kapjes eraf 2 schoefjes en dan kan men de bovenplaat eraf halen (deze zit verder geklemt).
Weerstand zit dan onder de kachelluchtslang rechts.

rosman (0), 11 jaar geleden

oke alvast bedankt voor de informatie allemaal ga er van de week naar kijken jullie horen hoe het is gegaan

rosman (0), 11 jaar geleden

het probleem met mijn kachelmotor was dat de koolborstels waren versleten bedankt nog voor alle tips gr jan rosman

rosman (0), 11 jaar geleden

wie kan mij helpen aan een kachelmotor voor senic uit 2001

Hans4040 (290) PRO, 11 jaar geleden

Dealer, sloop, internet, enz.
Problemcar.nl is geen onderdelensite.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Scénic of stel zelf een nieuwe vraag.