Renault Scenic: deursensoren

Bouwjaar: 2005, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2.0 16V

Bij mijn linkerportier werkt de deursensor niet of af en toe wel....vooral bij regen werkt deze niet meer, waar zou dit aan kunnen liggen ? Ik lees op dit forum dat dit aan een stekker kan liggen onder de bestuurdersstoel ?

stoeltie

Geplaatst door stoeltie (0) , lid sinds 13 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Scénic? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

9 Reacties

Ramjod (0) PRO, 11 jaar geleden

Bedoel je het drukknopje in de greep of het optisch oog wanneer je de hand in de greep houd.

stoeltie (0), 11 jaar geleden

Idd alleen het knopje in de handgreep....................

Ramjod (0) PRO, 11 jaar geleden

Die knopjes in de greep gaan vaker stuk.
Deze zijn los verkrijgbaar.
Je moet wel een gedeelte van de bekleding demonteren om de stekker los te nemen.

fitz (0), 11 jaar geleden

Komt iemand met een creatieve oplossing in deze thread: http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?...

stoeltie (0), 11 jaar geleden

Nou dan ga ik dat maar eens proberen die WD-40......Om nou constant die knopjes te gaan vervangen ?? Hallo....E80,- tot E100,- per knop
Ik zal weer berichten of het geholpen heeft.................

Safrane10698 (0), 11 jaar geleden

Als je verder leest Zie je dat je de schakelaar ook kan vervangen voor een onderdeeltje van 3,5 euro bij de electronica shop. En dat is de blijvende oplossing.

fitz (0), 11 jaar geleden

Dat is inderdaad wat ik bedoelde Safrane

Ramjod (0) PRO, 11 jaar geleden

Knopjeskosten volgens mij 2 tientjes excl montage.

fitz (0), 11 jaar geleden

Vind ik nog vrij prijzig voor simpele schakelaartjes ;)

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Scénic of stel zelf een nieuwe vraag.