Renault Laguna: Inlezen nieuwe sleutel handsfree Laguna 2003

Bouwjaar: 2003, Motorcode: 1.9

Ik zou graag een 2 handsfree kaart willen inlezen. Nu het volgende probleem, er kan maar 1 kenbaar gemaakt worden aan de auto.
Mijn huidige handsfree functioneert niet goed, dwz de handsfree functioneert niet meer, open dicht en starten geen probleem.
De huidige handsfree kaart werkt nu als een gewone kaart, dwz mooi.

Nu heb ik een nieuwe besteld, moet deze nieuwe als eerste worden ingelezen of als tweede worden ingelezen (ik bedoel dan de volgorde).

Alvast bedankt.

ejnn

Geplaatst door ejnn (0) , lid sinds 18 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Laguna? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

Renaultmonteurtje (0) PRO, 11 jaar geleden

je moet ze allebei opnieuw inleren ik leer de nieuwe kaart altijd als laatste in

ejnn (0), 11 jaar geleden

Ik weet dat ik ze alle 3 (1 normale, 2 handsfree kaarten) moet inlezen, maar de volgorde van de handsfree kaarten is belangrijk, ivm de functie handsfree. Dus de nieuwe handsfree kaart moet later kenbaar gemaakt worden aan de auto als de huidige handsfree kaart.

abc (0) PRO, 11 jaar geleden

de nieuwe als eerste anders werkt het niet

ejnn (0), 11 jaar geleden

oké, 2 mensen, 2 meningen. En nu, dat wordt dan vrijdag eens proberen.

abc (0) PRO, 11 jaar geleden

dit staat er in het wp handboek dus de eerste handsfreekaart die wordt ingeleerd wordt als zodanig gezien


N.B.: de auto kan maar één RENAULT-kaart
accepteren met handsfree functie. Als een tweede
RENAULT-kaart aan de auto wordt toegewezen, zal
deze werken als een eenvoudige RENAULT-kaart

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Laguna of stel zelf een nieuwe vraag.