Peugeot 106: Peugeot 106 kraken

Bouwjaar: 1996, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.1

Hallo,

Een tijd geleden merkte ik dat wanneer ik over een drempel of stoep rijd de auto aan de voorkant kraakt.
Ik ben toen naar een garage geweest en die vertelde dat de draagarmen en rubbers aan vervanging toe zijn.
De garage heeft deze vervangen alleen is het gekraak sindsdien erger geworden. Ben toen teruggegaan naar de garage alleen wil het zo zijn dat het die dag hard regende en ja hoor toen de monteur er een ritje mee maakte geen gekraak. De monteur heeft de auto nog nagekeken maar kon niets vinden. Een dag later was het gekraak weer terug en het lijkt wel or het alleen erger word. Wie weet wat dit veroorzaakt en is het gevaarlijk?

Alvast bedankt

Nas

Geplaatst door Nas (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 106? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

hans4074 (0) PRO, 11 jaar geleden

Dan nogmaals naar die garage als het droog is....toch?

strandjutter (0), 11 jaar geleden

hallo ik heb een 406 en airco doet het niet werkt wel als ik rechtstreeks spanning op pomp zet wie kan mij vertellen waar en welk relais het eventueel kan zijn
of is hier eventueel ergens een electrisch schema van te vinden mijn 406 is van 1996
airco pomp is nieuw en systeem is gevuld en opnieuw afgeperst alvast bedankt voor jullie reakties

Nas (0), 9 jaar geleden

Het gekraak bleek uitgedroogde/versleten rubbers te zijn. De draagarmen die de garage er op had gezet waren tweedehands. Met een kleine meerprijs nieuwe er op gezet en gekraak is weg.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 106 of stel zelf een nieuwe vraag.

offgridcentrum