Renault Grand Scenic: airco

Bouwjaar: 2004, Brandstof: Diesel, Motorcode: 1.9 dci

Airco is uitgevallen. wordt niet meer koud. sensor bij binnenspiegel zoemt ook niet meer. Deze zoemde steeds ! Heeft dit met elkaar te maken ?? De ventilator doet het gewoon en de airco schakelt ook in volgens het display. Als het niet aan de sensor ligt dan misschien gewoon leeg? Is ong. 1.5 jaar geleden gevuld. Graag een reactie.

nihuni00

Geplaatst door nihuni00 (0) , lid sinds 19 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Scénic? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

9 Reacties

Bartuz (0), 11 jaar geleden

Je kunt lekkage hebben in het sytheem.
Kijk eens hoeveel druk er op het systheem zit.

kaleido 1 (1580) PRO, 11 jaar geleden

Geen storing in het motormanegment systeem , dit kan de airco uitschakelen schijnt een modificatie op tezijn.
Gebruik eens de zoekfunctie is al eens vaker aan de orde geweest, maar er kan natuurlijk ook gewoon teweinig koudemiddel inzitten.
Uitlezen / controleren

nihuni00 (0), 11 jaar geleden

Natuurlijk zal ik hem moeten laten controleren. Mijn vraag was echter of de sensor in de binnenspiegel hier mee van doen kan hebben. Doet deze het niet meer als de airco niet meer werkt, of juist andersom, werkt de airco niet meer als de sensor het niet meer doet. ??

Ramjod (0) PRO, 11 jaar geleden

Systeem laten uitlezen en kijken wat er aan de hand is met de micromotortje binnen temperatuur.
Nieuwe voorruit ooit erin gezet en het kabellint doorgesneden in de hemel.?

nihuni00 (0), 11 jaar geleden

Nee hoor, geen nieuwe voorruit of zo. Nogmaals , het sensortje in de binnenspiegel heeft altijd gezoemd. Nu hoor ik niets meer. Daarom mijn vraag! Zie gisteren.

nihuni00 (0), 11 jaar geleden

Ben nog vergeten te vermelden dat er nog geen 2 jaar geleden ook een nieuwe condensor ingegaan is.

nihuni00 (0), 11 jaar geleden

Opgelost! Condensor is wederom stuk. Bedankt allen. gr. Rien.

Ralf_Jensen (0) PRO, 11 jaar geleden

En...... ? Zoemt je spiegel nu weer?

nihuni00 (0), 11 jaar geleden

Nog niet, heb alleen een afspraak gemaakt maar wilde het alvast melden.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Scénic of stel zelf een nieuwe vraag.