Renault Clio: Verschil Clio I en Clio II bougiekabelset

Bouwjaar: 1998, Brandstof: Benzine, Motorcode: E7J

Ik kan een nieuw setje bougiekabels overnemen via marktplaats waar foto van setje is afgebeeld met renaultcode 7700273226. De verpakking vermeld echter Clio II en mijn Clio is (nog net) type I. Weer iemand of dit toch past? De lengte kabels zal wel gelijk zijn maar misschien verschil in dikte kabels/doppen verdeler?

hoogfrequent

Geplaatst door hoogfrequent (0) , lid sinds 20 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Clio? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

Ramjod (0) PRO, 11 jaar geleden

Ligt aan het type motor .
Clio I is met verdelerkap.
Bij clio II is deze vervangen door een bobineblok.
Dus geheel anders.

hoogfrequent (0), 11 jaar geleden

Bedankt voor je reactie.

Toevallig gisteren de gok genomen en het kabelsetje opgehaald bij verkoper. Bleken de kabels allen dezelfde lengte te hebben maar veel te kort. Dus dat er dan voor type II een bobineblok verklaart het verschil. Kon me hiervoor niet voorstellen dat men bij het 1.4 blok de locatie van de verdeler had gewijzigd maar geen enkel moment aan een bobineblok gedacht. Dat heb je met techneuten die voor 20 jaar terug regelmatig sleutelden en daarna niet meer :-)

Closed.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Clio of stel zelf een nieuwe vraag.