Renault Kangoo: Kangoo start soms niet

Bouwjaar: 1998, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.2

Ik heb een tijdje terug een 2ehands kangoo gekocht.
Nu is het geval dat hij soms niet wilt starten, hij maakt ook geen start geluid. Meestal heb ik na een paar keer proberen dat hij dan toch start.

Meestal is dit nadat ik een tijdje gereden heb, dan even uit staat, en daarna opnieuw wil starten. Tot nu toe nog niet gehad als hij een langere tijd stil staat. Dan heb ik wel is dat bij het starten de motor lijkt te lopen, maar zodra je de sleutel loslaat afslaat, 2e startpoging doet hij dan wel goed.

Iemand enige idee wat dat kan zijn?

thijs1423

Geplaatst door thijs1423 (0) , lid sinds 11 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Kangoo? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

maarten4874 (0) PRO, 11 jaar geleden

dus als je wilt starten gaat de startmotor ook niet rond? Dus helemaal niks? Blijven de lampjes van het dashbord fel genoeg branden?
Wat ik ook al div keren tegen ben gekomen is dat het stekkertje op de startmotor (de opdrachtdraad vanaf het cantactslot,kleine stekkertje) geoxideerd was,waardoor de startmotor niks deed.

Nogmaals,dan moet je weten of er tijdens starten wel spanning komt op de startmotor.

thijs1423 (0), 11 jaar geleden

ik ga er van het weekend even naar kijken. dank voor de tip!

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Kangoo of stel zelf een nieuwe vraag.