Renault Grand Scenic: instructieboekje Renault grand scenic

Bouwjaar: 2006, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2.0 16V

Sinds deze week ben ik in het bezit van een Ranault Grand Scenic 2006. Alles onderhoudsboekjes erbij maar helaas niet het instructie boekje. Dit is natuurlijk vooral handig voor de maten en gewichten en waar ik vooral naar op zoek ben de velgenmaat, steek etc.
Deze auto staat nog op winterbanden op de LMvelgen en dat wil ik natuurlijk wel veranderen. Dus metalen velgen voor de winterbanden en zomerbanden om de LM velgen.
Wie kan mij aan het boekje of aan de info helpen?

Alvast bedankt

Rickie

Rickie01

Geplaatst door Rickie01 (0) , lid sinds 13 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Scénic? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

moderator (0) PRO, 11 jaar geleden

@Rickie01:
Topics met onderdelen en/of werkzaamheden , boeken, cd’s en dvd’s gevraagd of aangeboden worden door ons gesloten, verwijderd en/of aangepast. Er zijn genoeg sites of andere media te vinden waar je onderdelen, boekwerken, cd-rom's en mensen kunt vragen of aanbieden. In dit geval gewoon naar een dealer gaan.
Problemcar is hier niet voor opgezet we willen het graag alleen houden bij het met elkaar oplossen van technische problemen.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Scénic of stel zelf een nieuwe vraag.