Renault Espace: Vakje voor accu Espace: zonder doel?

Bouwjaar: 2005, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2.2 Dci

Voor de accu zit bij een Espace een vakje zonder inhoud. Bij sommige Peugeots heb ik daar al wel eens een Ecu of ander computerkast zien in zitten. Kan het kloppen dat bij sommige uitvoeringen dit vak leeg blijft? Of heb ik een Espace gekocht waar ze stiekem de computer hebben uit verwijderd? Bij het insteken van de kaart in de kaartlezer ziet alles er normaal uit, tot en met de uitnodiging 'druk start', dus veronderstel ik dat er toch nog ergens een stuurdoos moet verborgen zijn.

[url=http://postimage.org/image/wg3j4a539/][img]http://s10.postimage.org/wg3j4a539/vakje...[/img][/url]

LOMAX

Geplaatst door LOMAX (0) , lid sinds 18 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Espace? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

7 Reacties

Safrane10698 (0), 11 jaar geleden

Mogelijk voor de radio. Indien je een 6cd wisselaar hebt in dash dan zit hier de tuner.

LOMAX (0), 11 jaar geleden

De cd-wisselaar zit, samen met de tuner, in een bergvak achter/boven het linkerachterwiel.
Maar vermits ik nergens een grote ongebruikte stekker in de buurt van de accu zie, kan ik wel vermoeden dat de ecu hier niet heeft gezeten, maar waarschijnlijk verborgen zit op een geheime Renault-locatie.

Safrane10698 (0), 11 jaar geleden

Ja de auto is voorbereid op veel dingen, dingen die niet in alle landen verkrijgbaar zijn. Of bijvoorbeeld computer voor electrisch verstelbare stoelen. Kan van alles zijn. Zou me er niet druk om maken.

Ramjod (0) PRO, 11 jaar geleden

Daar zit normaal de rekeneenheid automaat .

LOMAX (0), 11 jaar geleden

Bedoel je dan de unit voor een automatische versnellingsbak? Hoop ik toch, want dan hoort het in dit geval leeg te zijn, wegens manuele bak.

Ramjod (0) PRO, 11 jaar geleden

Wanneer je een automaatbak hebt zit daar de computer van de automaat opgeborgen.
Bij jouw is het leeg omdat je een schakelbak hebt.

LOMAX (0), 11 jaar geleden

Fijn, bedankt voor de info, ik ben gerustgesteld...

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Espace of stel zelf een nieuwe vraag.