Peugeot 306: hoe dasboardverlichting vervangen peugeot 306 D tellerunit en k

Bouwjaar: 1999, Brandstof: Diesel, Motorcode: 1.9D

hallo,

kan iemand mij vertellen hoe ik de tellerunit los krijg?
en de kachelunit?

heel veel lampjes werken niet en wil ze graag vervangen..

mvg geert

geertdusseljee

Geplaatst door geertdusseljee (0) , lid sinds 14 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 306? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

aristo0078 (0), 11 jaar geleden

Ik wilde er gisteren al wat over zeggen. Met veel geduld en een torx schroevendraaier set. Ook is het handig om een kunstof schroevedraaier te hebben.ik heb zelf een406 en heb het voorzichtig geprobeerd en her is me gelukt.de lampjes verwisselen zelf is makkelijk, en je kan ze zelfs voor led vervangen al dan niet met kleur.bij te teller zit ws de plastik rand tegen het tellerglas vast met een paar torxjes. Losdraaien en voorzichtig eruitdraaien. Let er bij de kachel op dat er nog kabels achter zitten.
Misschien even googlen dashboard verlichting 306

geertdusseljee (0), 11 jaar geleden

oke ik ga er es mee aan de slag.....word vervolgd...

geertdusseljee (0), 11 jaar geleden

al met al een paar uurtjes werk gehad.....achterna bleek er op deze site meer info over hoe en wat......
het meeste werk wat ik heb gehad was dat de tellerunit er eerst niet goed uit wou....en later kregen we em er met geen mogelijkheid weer in...daar is niet echt een oplossing voor, gewoon een protie geduld....af en toe pauze (ik kon het stuur wel opvreten op dat moment!!) en toen ie ineens door wat wrikken en buigen wel op zn plaats ging....is het eigenlijk heel simpel....
alles is met een gezond verstand makkelijk te doen..
voor vragen kun je me altijd mailen,

mvg geert

geertdusseljee (0), 11 jaar geleden

protie moet portie zijn uiteraard....

geertdusseljee (0), 10 jaar geleden

is dus opgelost nu..

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 306 of stel zelf een nieuwe vraag.

offgridcentrum