Toyota Corolla: deurpaneel demonteren

Bouwjaar: 2005, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.6

hallo
de centrale deurvergrendeling van de rechterachterdeur werkt niet meer (soms wel soms niet los contackt?)
maar hoe krijg ik het deurpaneel los gemaakt
ik heb in totaal 3 schroeven verwijderd 2 in het bakje waar mee je de deur dicht trek en 1 chter een lipje voor de deur te openen
nou heb ik verder gekeken en zit de deur met van die witte klik pinnetjes vast moet ik deze overal lostrekken over de gehele deur of is dit een schuif systeem? ,heb 1 aan de onderkant voorzichtig losgetrokken maar krijg hem er niet goed terug in geduwd
durf er even geen kracht op te zetten
alvast bedank voor de antwoorden
mvg roedy

roedy

Geplaatst door roedy (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Toyota Corolla? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

limbra (530), 11 jaar geleden

De witte "klik pinnetjes" moet je idd over de gehele deur los trekken , met beleid .

een "oude" vork kun je hiervoor ook gebruiken , zaag of knip er een tand tussen uit en je hebt een "demontage" vork .
deze plaats je dan onder de deur bekleding daar waar een klik pinnetje zit en wipt ze dan zo los .

zo doe ik het tenminste altijd , omdat de klik pinnnetjes soms uit het bekleding paneel breken / scheuren .

succes .

roedy (0), 9 jaar geleden

probleem opgelost
idd wat tijd aan besteden

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Toyota Corolla of stel zelf een nieuwe vraag.