Nissan Primera: kachel ventilator

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.8

kachel ventilator werkt niet . Als ik de kachelventilater gewoon aan 12v plus en min verbind dan doet het deze.
Op het display worden de blokjes ook meer of minder als men met de draaiknop draait.
OP de kachelmotor zit een stekker met 2 draden , als deze gewoon in de motor zit meet ik op allebij spanning wanneer deze los ligt op een draad.
Komen deze 2 draden nog van een weerstand ? zo ja waar zit deze ? Hoe kan het dat deze kachelmotor het toch niet doet? Wie heeft er een idee ?

dafjes

Geplaatst door dafjes (0) PRO , lid sinds 13 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Nissan Primera? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

Nissanwielmonteur (0) PRO, 11 jaar geleden

Die weerstand is geen weerstand zoals vroeger. Maar goed de transistor zit in een wit blokje boven het gaspedaal.

Je ziet het zo zitten al je op je knieën gaat zitten en langs het pedaal omhoog kijkt. Zit met twee schroefjes vast.

dafjes (0) PRO, 11 jaar geleden

Is deze dan kapot of kan ik hier iets aan door meten ?

Nissanwielmonteur (0) PRO, 11 jaar geleden

Kapot. Gewoon een nieuwe inzetten.

mark7253 (0) PRO, 11 jaar geleden

kapje eraf halen en allegrote punten opnieuw solderen en doet het meestal weer

dafjes (0) PRO, 11 jaar geleden

He hallo

heb het tkacheltransistor vervangen en het probleem is opgelost

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Nissan Primera of stel zelf een nieuwe vraag.