Fiat Stilo: uitlaatpakking

Bouwjaar: 2003, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1800

Enige dagen na aankoop is de pakking bij de eerste fles (voor het flexibele stuk) doorgeslagen, deze laten vervangen, enige dagen later weer stuk, bij een andere garage laten vervangen en nu is deze weer stuk. De garage heeft de flensen bekeken en deze zijn volgens de monteur vlak.
Iemand een idee waarom de pakking steeds doorslaat?

fol

Geplaatst door fol (0) , lid sinds 11 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Fiat Stilo? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

7 Reacties

jan5047 (0) PRO, 11 jaar geleden

zit hij niet goed vast of er zitten nog oude resten tussen,zou dit nog maar eens controleren

fol (0), 11 jaar geleden

gezien dat hij uitgebreid schoongemaakt is en er dus geen oude resten tussen zitten, verder zit hij goed vast maar zie (en hoor) je dat het aan de onderzijde lekt

jan5047 (0) PRO, 11 jaar geleden

dan zal er een flens krom zijn, want als hij schoon is en vastzit is dat het enige wat het kan zijn

fol (0), 11 jaar geleden

betekend dat een nieuw uitlaatdeel of zijn er andere mogelijkheden?

STdutch (0), 11 jaar geleden

ik heb het zelfde probleem je bedoelt de flens bij het flexibele stuk? mijne raakt ook om de zoveel tijd weer lek en hoe warmer mijn fiat word hoe meer herrie die ook gaat maken maar volgens de monteur waar ik kom is mijn flens niet krom

kaleido 1 (985) PRO, 11 jaar geleden

Als de flenzen recht zijn , dus ook de oortjes niet krom , blijft de pakking zitten.
Als de pakking steeds gaat lekken ,is de boel krom.
Wat zit er nu tussen , een dunne stalen of een dikke gevlochten pakking ?

harnak (0), 11 jaar geleden

of katalisator of uitlaatdemper verstopt.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Stilo of stel zelf een nieuwe vraag.