Brommobielen Arola : Arola Naaldlager

Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een Arola met een Sachs motor, na een nieuwe zuiger 'eindelijk' gevonden te hebben, ben ik nu opzoek naar een naaldlager voor de pistonpen.
Oftewel die tussen de zuiger moet. http://www.oldtimerdelen.nl/. Ik heb een Meteor Zuiger van 38mm pen 12.
Kan iemand mij vertellen waar ik naaldlagers hiervoor kan vinden, en het formaat?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Tonny-Boy Verweij

tonneurd

Geplaatst door tonneurd (0) , lid sinds 11 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Brommobielen Arola? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

6 Reacties

tonneurd (0), 11 jaar geleden

Ja echter de breedte van de naaldlager is 17mm? Of heb ik dit dan fout?

Hans4040 (190) PRO, 11 jaar geleden

Dat kan ik hiervandaan niet zien...je moet het oude lager en/of de zuiger even opmeten.

tonneurd (0), 11 jaar geleden

De oude naaldlager heb ik niet meer, Ik weet zeker dan binnendiameter 12mm is en buiten diameter 18mm. De breedte is echter mij nog een raadsel, want ik meet 17. Maar die is nergens te vinden.

Hans4040 (190) PRO, 11 jaar geleden

Als 17mm niet te vinden is, bestaat deze waarschijnlijk niet...kan er geen 16mm in of 18mm?

tonneurd (0), 11 jaar geleden

Ik ben er inmiddels uit, het gaat hier om een naaldlager die niet meer geproduceerd word.
Afmetingen 12x18x15 dit gaat me 25Euro kosten! Duur grapje, dus bij deze voor alle Arola bezitters met een Sachs motor, bij deze bent u geinformeerd

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Brommobielen Arola of stel zelf een nieuwe vraag.