Fiat Bravo: remzuiger

Bouwjaar: 2008, Brandstof: Benzine, Motorcode: 14tjet

Heren ik vroeg me af hoe ik de remzuiger van de achterremklauw terug gedrukt of gedraaid krijg. dit om er niuewe remblokken in te zetten.

harnak

Geplaatst door harnak (0) , lid sinds 20 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Fiat Bravo? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

7 Reacties

tommy550 (0), 11 jaar geleden

Hi harnak.,,,je moet kyken of er 2 gaten of uitsparingen zyn op de zuiger waar de remblok tegen aan komt.
als dat het geval is moet die zuiger met een draaiende beweging naar rechts en tegelykertyd de zuiger indrukken.
als je een remzuigertang hebt is het geen probleem,maar zonder dat kan het een beetje tobben worden.succes
grt tommy

harnak (0), 11 jaar geleden

Hoi tommy 550 er zitten twee uitsparingen in de zuiger . heb er speciaal gereedschap voor om de zuiger terug te draaien maar dit lukte me dus niet met al mijn kracht om de zuiger te draaien vraag me dus af of ik linksom of rechtsom moet draaien of eventueel de nippel open of de handrem los ik weet het gewoon even niet .

tommy550 (0), 11 jaar geleden

ah daar ben weer,,ok het lukt dus niet.moet je het volgende doen.je moet nog iemand er by hebben en 1 grote waterpomptang om de zuiger in te drukken terwyl dat gebeurd moet je de zuiger naar rechts met een andere normale waterpomptang draaien maar niet te hard knypen met de grote tang anders kryg je er geen beweging in,let op dat je de stofhoes van de zuiger niet beschadigd.als er abs op de auto zit kan je de ontluchtingsnippel een stukje open draaien.als nog te zwaar is dan kontaktsleutel op kontakt zetten.succes tommy

harnak (0), 11 jaar geleden

[url=http://postimage.org/image/6nwu291kd/][img]http://s14.postimage.org/6nwu291kd/rem.j...[/img][/url]
heb zelfs zon ding moet dus eigenlijk simpel zijn als ik wist hoe het werkt.

tommy550 (0), 11 jaar geleden

ja wat bedoel je met ding.ik heb het naar behoren uitgelegd hoor.
als je myn mailtjes goed leest moet het wel lukken,maar dan moet je wel handig zyn en weten waar je mee bezig bent.grt tommy

tommy550 (0), 11 jaar geleden

ja wat bedoel je met ding.ik heb het naar behoren uitgelegd hoor.
als je myn mailtjes goed leest moet het wel lukken,maar dan moet je wel handig zyn en weten waar je mee bezig bent.grt tommy

tommy550 (0), 11 jaar geleden

kan je filmpje niet openen ben op mn werk en heb daar geen toegang tot,,,,,,,,,

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Bravo of stel zelf een nieuwe vraag.