Fiat Punto: passagiers airbag

Bouwjaar: 2005, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.2 16v

Wie kan mij helpen met het volgende probleem
Mijn lampje van de passagiers airbag (oranje knipperl.)brand niet het blijft donker.
Rode airbag lamp blijft branden.Als ik de schakelaar aan of uit zet ,geen enkele reactie.
Schakelaar eruit genomen, weerstanden gemeten 100en400 ohm kloppen. let wel
onbelast gemeten,kan het event.aan de bedrading liggen of is de schakelaar defect.

eekhof12

Geplaatst door eekhof12 (0) , lid sinds 17 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Fiat Punto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

oldford (0) PRO, 11 jaar geleden

Alles kan, dus ook uitlezen van foutcodes. Dat laatste scheelt je waarschijnlijk een hoop gezoek en gegis.

eekhof12 (0), 11 jaar geleden

Hallo,
Ik heb een airbag probleem, na vele dingen te hebben geprobeerd zoals doorsolderen,schoonmaken van contacten enz.
geen resultaat,lampje blijft branden,oranje lampje pass,zijde knippert ook niet,Wie heeft misschien het zelfde probleem gehad.
Auto vanmorgen bij Fiat dealer in leeuwarden laten uitlezen,maar helaas konden ze niet in het airbag systeem komen,wel in de body comp.
Kan dit tot gevolg hebben dat de module defect is?



bvd voor event. oplossingen

Jos



Online

eekhof12 (0), 10 jaar geleden

Airbag opgelost de modul was defect
het werkt nu weer prima

bedankt voor het meedenken

Jos

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Punto of stel zelf een nieuwe vraag.