Fiat Marea: temperatuur meter blijft laag

Bouwjaar: 1997, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.8

mijn temperatuur meter komt niet hoger dan het 1e dunne streepje, maar als ik de kachel aan zet wordt het wel goed warm.
ik heb al een thermostaat vervangen maar nog niks, laat ik hem stationair draaien gaat de temperatuur meter wel naar de middenstand en gaat de fan aan, maar zodra ik weer ga rijden valt de temperatuur weer terug naar het 1e dunne streepje. ik heb hem laten uitlezen en de computer gaf geen storing aan voor de sensoren.

tijger62

Geplaatst door tijger62 (0) , lid sinds 17 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Fiat Marea? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

jeroenmonteyne (0) PRO, 11 jaar geleden

Heb je je thermostaat vervangen door een nieuwe?
Zoals je het beschrijft kan het eigenlijk enkel de thermostaat zijn. Zakt de meter langzaam, of zakt ie echt direct terug?

cor van jaarsveld (0) PRO, 11 jaar geleden

waarschijnlijk toch de sensor van de temperatuurmeter stuk (verkeerde weerstand) anders de meter zelf. (zwaar gaan)

tijger62 (0), 11 jaar geleden

waar zit deze sensor want ik zag meerdere sensoren voor temp

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Marea of stel zelf een nieuwe vraag.