Fiat Punto: als ik de auto start komt er te staan zet moter af temp koelvloe

Bouwjaar: 2007, Brandstof: Benzine

als ik de auto start start hij soms al moelijk net of hij geen goed kontakt hebt maar start hij wel komt er in de displa te staan temp koelvloeistof te hoog zet moter af laat ik de moter gewoon door lopen gaat de wijzer keer naar boven en dan weer naar beneden en daar na komt het er ook niet weer te staan soms als je een stukje heb gereden ook weer heb de sensor al vervangen maar daar licht het dus niet aan wie weet waar het wel aan kan liggen

1989js1989

Geplaatst door 1989js1989 (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Fiat Punto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

jeroenmonteyne (0) PRO, 11 jaar geleden

Batterij uitmeten.

1989js1989 (0), 11 jaar geleden

baterij uitmeten ??hoe en waar zit die [quote=jeroenmonteyne]Batterij uitmeten.[/quote]

1989js1989 (0), 11 jaar geleden

baterij uitmeten ?? waar zit deze en hoe gaat dat precies

kaleido 1 (1620) PRO, 11 jaar geleden

Ik denk dat hij bedoeld , dat je de accu moet laten controleren.
Zou gewoon even langs de garage rijden , om verdere onduidelijkheden te voorkomen.

jeroenmonteyne (0) PRO, 11 jaar geleden

Of Accu ... uitmeten ja. Of accu spanning meten tijden het starten, je hebt wel kans dat je met een gewone multimeter de laagste spanning niet hebt gezien.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Punto of stel zelf een nieuwe vraag.