Fiat Stilo: plots afslaan motor

Bouwjaar: 2003, Brandstof: Benzine, Motorcode: 16v

ik heb net een stilo gekocht , zonder garantie , heeft net een apk gehad , maar onder weg slaat de motor uit onder het rijden , met een display melding loose connection .
weet iemand een oplossing of wat voor storing ik kan gaan verwachten en welke kosten dit mee brengt ?

ome-fred

Geplaatst door ome-fred (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Fiat Stilo? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

cor van jaarsveld (0) PRO, 11 jaar geleden

Slecht contact?? ECU uitlezen met een professionele tester biedt waarschijnlijk soelaas.. Deze wijst je hopelijk direct naar het onderdeel, of de aansluitiingen ervan, waarin de breuk zit...Anders wordt het zoek werk.. 9tijdelijke storingen vragen soms veel geduld (is tijd, en tijd is geld)

ome-fred (0), 11 jaar geleden

de auto is uitgelezen maar er zijn geen storingen gemeld op eentje na deze was niet te resetten p 0530 , auto heeft een beurt gehad nieuwe olie en alle filters bougie's noem maar op , dit om zoveel mogelijk fout meldingen uit te sluiten . eerst was het goed ...... en zie daar het zelfde is er nog steeds ..... nu komt er een krukas sensor nieuw in deze zou ook vreemde storingen kunnen geven wordt er gezegd , dus ik wacht maar af , maar als er mensen zijn met de zelfde problemen laat het mij dan ff weten .gedeelde smart is.... de rest weten julie zelf wel in te vullen

kaleido 1 (1610) PRO, 11 jaar geleden

Als je onder de motorkap kijkt zie je rechts je zekeringkast zitten met diverde relais , maak daar de boel eens schoon , tevens kan 1 van deze relaitjes defect zijn , ingebrand , krijg je hetzelfde verschijnsel, weet alleen niet meer welke .

thei11316 (0), 11 jaar geleden

P0530 A/C Refrigerant Pressure Sensor Circuit Malfunction
P0530 A/c koelmiddel druksensor Circuit storing.

Zoek via je boekje het relais van je brandstofpomp op,deze komt vaker voor bij Fiat in het algemeen als storing.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Stilo of stel zelf een nieuwe vraag.