Fiat Panda: inhouden bij hogere snelheid

Bouwjaar: 2003, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.1

Mijn Panda ( oudste model 2003) houdt in wanneer gedurende enige tijd op de snelweg wordt gereden. Hij maakt dan een gierend, schurend geluid; alsof er iets aanloopt. Dit is ook te voelen, doordat de snelheid terug loopt. Ook maakt hij links voor een gierend geluid als met warme motor/aandrijving bv een rotonde linksom wordt gereden. Inmiddels zijn de wiellagers en de remklauwen al vervangen. Dit was het dus niet. De merkdealer kan e.e.a. niet vinden en men zegt dat de auto in orde is. Herkent iemand dit probleem?

weijke

Geplaatst door weijke (0) , lid sinds 11 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Fiat Panda? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

kaleido 1 (1610) PRO, 11 jaar geleden

Zit er wel olie in de versnellingsbak ? als deze warm wordt lijkt het wel op het langzaam vast lopen van de versnellingsbak.

weijke (0), 11 jaar geleden

Dank voor uw suggestie. De auto staat bij de dealer en ik zal deze tip morgen meteen aan hen meegeven. Ik stel uw antwoord zeer op prijs

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Panda of stel zelf een nieuwe vraag.