Fiat Marea: Verwarming/ventilatiesysteem

Bouwjaar: 2001, Brandstof: Diesel, Motorcode: 1.9JTD

Wederom een nieuw probleem. Het verwarmings/ventilatiesysteem laat mij in de steek.
Het is een ACC en soms wordt het wel warm in de auto op de ingestelde stand, soms blijft het koud en het is ook mogelijk, dat het zeer heet wordt en een raam openen biedt dan uitkomst.
De DEFROST-stand van de knop waarmee de richting van de luchtstroom wordt geregeld, geeft geen 'blaas' als de regeling, om wat voor reden, niet werkt.
Ook zijn er geen storingen af telezen met de speciale setting van de diverse knoppen, doch geeft het display na een 30-tal seconden 'Error Cli'.
Wat kan dit zijn? Ik heb het probleem zo uitgebreid mogelijk beschreven.
Bij voorbaat dank voor het meedenken.

Klijnveld

Geplaatst door Klijnveld (0) , lid sinds 11 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Fiat Marea? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

kaleido 1 (1585) PRO, 11 jaar geleden

Ik denk dat je hem even uit moet laten lezen , op foutmeldingen, want dit kan alle kanten op .

Klijnveld (0), 11 jaar geleden

Ik heb de auto laten uitlezen bij de dealer en deze heeft alle fouten in het systeem gewist.
De ventilatie/verwarming doet het weer zoals het hoort!!!
Er zaten diverse fouten in het airco-systeem doordat de accu los was geweest en tevens aan het eind van zijn/haar spreekwoordelijke latijn was.
Bij het starten zakte de spanning op de polen tot onder de 8 Volt. Zou mogelijk kunnen zijn na ruim 4 jaar.
Ik had graag wat langer met de oude accu gedaan.......
Bedankt voor het meedenken!!!

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Marea of stel zelf een nieuwe vraag.