Fiat seicento: startprobleem seicento 2006

Bouwjaar: 2006

Mijn seicento van 2006 loopt prima, slaat direct aan na starten ook als hij enkele weken heeft stilgestaan. Nu het probleem soms heel verschillend gaat hij wel rond maar slaat niet aan, soms na 2 maanden nu de laatste weken al 3 keer laat hem staan dan doet hij het na bepaalde tijd weer prima. Volgens dit forum wijst dit op bdp sensor? Bij de fiat zeggen ze vervangen weten niet of dat de oorzaak is maar je moet ergens beginnen zeiden ze, zit natuurlijk wat in want een onbetrouwbare auto is ook niets.

italtrucker

Geplaatst door italtrucker (0) , lid sinds 11 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Fiat Seicento? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

jan T (5) PRO, 11 jaar geleden

ja ik denk dat het verstandig is om de raad voor het vervangen van de bdp sensor wijs is heeft deze af en toestoring dan komt dat niet in het systeem testaan dus gewoon vervangen is ook mijn advies.

groetjes jan.

italtrucker (0), 11 jaar geleden

Hallo jan, dank je wel ik heb net een afspraak bij de fiat dealer gemaakt morgen gaan ze de sensor vervangen. Ze hebben hem op voorraad dat zegt misschien al iets? Laat nog wel weten of het probleem is opgelost.

Groet,

Ron

italtrucker (0), 11 jaar geleden

Hallo Jan, Ik wilde naar de fiat om de BDP sensor te vervangen maar de auto wilde sinds vandaag helemaal niet meer starten ( gelukkig) ANWB gebeld connector net boven peilstok schoongemaakt was groen geoxideerd.
Ingespoten vastgemaakt, lopen nu maar hopen dat het geen toeval is, en het probleem daadwerkelijk is opgelost!

Groet,

Ron

jan T (5) PRO, 11 jaar geleden

ja dat zo ook kunnen natuurlijk want als het groen uitgeslagen was dan zal hij geen beste verbinding gehad hebben.
we zullen deumen.

groetjes jan.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Seicento of stel zelf een nieuwe vraag.