Fiat Cinquecento: auto wil niet starten

Bouwjaar: 1994, Brandstof: Benzine, Motorcode: 900

Goedendag Ik heb een cinquecento 900 staan en die wil niet starten Als ik de auto op contact zet dan knippert het lampje van de inspuiting en hoor je onder de motorkap het relais heel snel tikken .Draai ik de sleutel door om te starten dan doet hij niks en gaan alle lampjes uit op het dashboard. Wie heeft dit ook al eens meegemaakt en heeft enig idee wat dit kan zijn .De auto reed gewoon en is thuis neergezet en 2 uurtjes later deed hij niks meer.Er zit geen startblokkering op deze auto.

Alvast bedankt voor het meedenken

barry123

Geplaatst door barry123 (0) , lid sinds 11 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Fiat Cinquecento? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

moderator (0) PRO, 11 jaar geleden

Accu leeg/defect en/of dynamo werkt onvoldoende zodat er te weinig spanning in de accu zit.

barry123 (0), 11 jaar geleden

Ik ben er achter gekomen de massakabel was afgebroken en stond los tegen het motorblok aan ik heb er een geheel nieuwe kabel tussen gemaakt en hij rijdt weer als vanouds

Toch nog bedankt voor je reactie

armanda89 (0), 11 jaar geleden

Hallo Barry,
Ik heb ook iets gelijks, ik vroeg met af of jou sleutelcode lampje ook aan ging?
Misschien is het dan namelijk wel een soort gelijk probleem.
Groetjes Armanda

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Cinquecento of stel zelf een nieuwe vraag.