Fiat Punto: Veerpootlagers vervangen Punto 60SX 1997

Bouwjaar: 1997, Brandstof: Benzine

Mijn veerpootlagers zijn versleten en met scherp insturen maken ze een knakkend geluid.
Omdat ik ze zelf niet kan vervangen, ben ik bij 2 universeelgarages in de buurt geweest om prijs op te vragen.
De een vraagt 260, - en de ander 450,-.
Wat kost het nu werkelijk en hoeveel werk is zo'n reparatie, wat moet er allemaal los?

sjaak321

Geplaatst door sjaak321 (0) , lid sinds 17 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Fiat Punto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

harnak (0), 11 jaar geleden

Ten eerste ,weet je zeker dat het je veerpootlagers zijn? En niet een homokineet .
Prijzen kunnen Mijn inziens allebei afhankelijk hoe jouw vraagstelling was voor de reparatie.Als de auto verder goed en mooi is kom je eerder op het hoge bedrag uit daar ik aanneem dat dan ook de schokdempers zelf vervangen worden.
succes met de oplossing oja ik heb zelf altijd gezegd zoek een garage die je vertrouwd ook al is die €25 duurder dan ben je beter af dan die en dan die er aan laten sleutelen.

sjaak321 (0), 11 jaar geleden

Het zijn zeker de veerpootlagers, de garage heeft dit geconstateerd want ik dacht zelf ook dat het de homokineet was.

peter55 (0), 11 jaar geleden

Veerpootlagers vervangen is een half uur werk per kant.
Ik zou wel de complete veerpoot vervangen.
Op de sloop vind je voor 40-60 euro goede exemplaren.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Punto of stel zelf een nieuwe vraag.