Fiat Seicento: Fiat Seicento 2001 ruitenwisser en sproeier probleem..

Bouwjaar: 2001, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.1

Beste medeforummers,

Ik heb al op google gezocht.. maar kan het precieze probleem wat ik heb niet vinden.

Ik reed paar dagen geleden met die kou naar me werk. Ik had me ruitenwisser bladen los gehaald maar na 3 km begaven ze het.
Eerst had ik nog een tikkend geluid. maar naderhand hoorde ik niks meer. En nu doet me ruitwisservloeistof motor het ook niet meer.
Nu heb ik al gelezen dat het je zekering kan zijn maar ik heb ten eersten een 15ampere zekering zitten daar ipv 20ampere. En het zou heel toevallig zijn dat allebei de motoren het begaven. En las ook iets over een relais.. maar welke is dat?

alvast bedankt voor de antwoorden...

MaikelM

Geplaatst door MaikelM (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Fiat Seicento? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

kaleido 1 (980) PRO, 11 jaar geleden

intervalrelais , wat bedoel je met beide motoren , de ruitenwisser en de sproeiermotor ?
Komt van dezelfde zekering en relais.
Schakelaar is een zwak punt.

MaikelM (0), 11 jaar geleden

Ik heb het al gevonden. Toen ik de zekering verving was alles goed totdat ik
me ruitenwisser aanzetten en me zekering klapte. En toen rook ik een verbrande lucht. Dus nu nieuwe ruitenwisser motor erin zetten. Hoop dat het nu is!

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Seicento of stel zelf een nieuwe vraag.