Peugeot 307: 307cc dak/raam

Bouwjaar: 2006, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.6

Hallo heb n 307 cc waar van het dak en de ramen niet meer opengaan wie weet wat dit evt kan wezen ,erg vervelend dit namenlijk al vast bedankt grt h

Hurby81

Geplaatst door Hurby81 (0) , lid sinds 11 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 307? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

9 Reacties

hans4074 (0) PRO, 11 jaar geleden

Het zal vermoedelijk komen doordat een onderdeel van het complexe daksysteem de sluitcyclus niet volledig af kan maken, óf aan een schakelaartje waardoor het eind van de sluitcyclus van het dak of kofferklep niet herkent wordt.
Uit laten lezen en de bediening van de schakelaartjes laten controleren m.b.v. de diagnosekast van een dealer.

Hurby81 (0), 11 jaar geleden

Oké dit heeft dan ook effect op de ramen ?

306 cabrio (0) PRO, 11 jaar geleden

Als het dak dicht is, werken de ramen dan wel?

Hurby81 (0), 11 jaar geleden

Nee dan werken de ramen niet ,het dak zit dicht en gaat niet open Inc ramen echt .....!

ryan0803 (0), 9 jaar geleden

Weet je al wat het is ik heb hetzelfde probleem

Gerrie1890 (0), 9 jaar geleden

Ik heb ook hetzelfde probleem heeft iemand al een oplossing gevonden?

Macky10 (0), 5 jaar geleden

Heb zelfde probleem .en mij kofferbak gaat ook niet meer open .zelfs niet met afstandbediening.

Macky10 (0), 5 jaar geleden

Heb zelfde probleem .en mij kofferbak gaat ook niet meer open .zelfs niet met afstandbediening. Is mij verteld dat ik hoofdsteundeksel moet verwijderen alleen probleem nu is dat dat niet gaat bij gesloten dak.wie kan mij helpen voordat i de slijptol door mij kofferbak moet halen

hans4074 (0) PRO, 5 jaar geleden

Macky10,
Maak even een nieuwe vraag aan i.p.v. op dit topic door te gaan.

off grid hutje in het bos

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 307 of stel zelf een nieuwe vraag.