Fiat Croma: sos knop fiat croma

Bouwjaar: 2008, Brandstof: Diesel, Motorcode: 1.9 jtd

Op de dimbare spiegel van mijn Fiat croma zitten 3 functietoetsen; een NAV-button, een SOS button en nog één. Wat is de functie die laatst twee?

Vr gr Michiel

mig

Geplaatst door mig (0) , lid sinds 11 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Fiat Croma? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

kaleido 1 (1425) PRO, 11 jaar geleden

Geen instruktieboekje bij de auto ? anders google even.

mig (0), 11 jaar geleden

Het instructieboekje geeft hier geen uitleg over )-:

En via Google vind ik niet de info. Wie weet de oplossing?

berendonck (0) PRO, 11 jaar geleden

Bel eens een fiat dealer of rij er even langs ....

Gr. Harry

Roelke79 (0), 11 jaar geleden

SOS=AUTOMATISCHE NOODOPROEP

Zodra de pyrotechnische gordelspanners of de airbags in werking zijn getreden, wordt er meteen een noodoproep gemaakt, zonder dat de bestuurder maar iets hoeft te doen. Fiat Connect SOS geeft de locatie van het voertuig door en maakt gelijk een telefonische verbinding met de inzittenden en verwittigt de nooddiensten. Het gesprek verloopt in de taal van de eigenaar van de wagen.

MANUELE NOODOPROEP

Getuige of slachtoffer van een noodsituatie?
Dringende nood aan de hulpdiensten?
Druk gedurende 2 seconden op het SOS-knopje van het dashboard om onmiddellijk in contact te treden met het Fiat Connect SOS call center.

Zo, nu weet je in ieder geval waarvoor de sos knop dient.... nu de laatste knop nog....

harnak (0), 11 jaar geleden

Zover ik het weet werkt dat S.O.S systeem niet in Nederland wel in bepaalde delen van Frankrijk.
Politiek Nederland was vorig jaar wel bezig om dit hier ook te krijgen ,maar zal nu wel weer een paar jaar op een laag pitje staan door de crisis .
Ik rij zelf een Bravo met die knopjes en ben er in bijna 5 jaar nog nooit aan geweest.

http://www.hulpverleningsforum.nl/index....

Hier staat ook nog het een en ander

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Croma of stel zelf een nieuwe vraag.