Fiat Stilo: Accu loopt in 1/2 dagen leeg.

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.2

Wanneer ik dagelijks mijn auto gebruik, is er geen probleem.
Staat deze 1 of 2 dagen stil, dan heb ik een compleet lege accu. (8volt of minder!)

Als ik de ampere meet tussen de -pool van mijn accu en de -pool van mijn auto is dit slechts 0.02. Geen lekstroom aanwezig dus.
Accu lijkt mij het probleem niet te zijn. Wanneer mijn accu leeg is wissel ik namelijk af met een andere accu.

StefanBakker

Geplaatst door StefanBakker (0) , lid sinds 11 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Fiat Stilo? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

D1854 (0) PRO, 11 jaar geleden

de batterij afkoppelen, en bij eventueel gebruik batterij aankoppelen, kan je dan starten heb je stroom verlies.
Kan je niet starten slechte batterij.
Dirk

StefanBakker (0), 11 jaar geleden

Dan heb ik stroomverlies. Maar waar kan dit vandaan komen als ik gewoon 0.02 Ampere meet?

Mausx (0), 11 jaar geleden

Hoe oud is je accu? een slechte accu kan na een nachtje los nog gewoon starten en bij een klein beetje stroomverbruik al in elkaar storten.

Heb je de accu al een getest / laten testen. dan weet je tenminste zeker dat je dat kunt uitsluiten.

Patricia3012 (0), 11 jaar geleden

Mijn Fiat Punto 1.2 ELX 2000 automaatheeft wat problemen, zoals

Het dashboard valt regelmatig uit en na een tijd rijden gaat het wel weer aan
Als ik hem 1 dag laat staan en wil starten, gaat dit heel moeilijk en soms start hij helemaal niet. Er trekt ergens stroom weg.
Bij dagelijks gebruik heb ik weinig problemen.

Ik heb er een nieuwe accu ingezet, alles is door een kennis nagekeken maar kan het probleem niet vinden.
Het is ook uitgelezen en geeft een error aan in het instrumentenpaneel.
Kan iemand mij helpen en vertellen wat het probleem zou kunnen zijn?

StefanBakker (0), 11 jaar geleden

Als mijn accu een week lang losgekoppeld staat, kan die nog gewoon starten op die accu. Accu is tevens nog geen jaar oud!

@Patricia, open een eigen topic. Hiermee kunnen we het overzichtelijk houden :)

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Stilo of stel zelf een nieuwe vraag.