Fiat Stilo: gasklep(huishouding???)

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.2

Hallo,

volgens mij heb ik een probleem met de gasklep(huishouding???) van mijn fiat stilo 1.2, bj 2002.
Komt iemand dit euvel bekend voor?
De garage zegt dat dit een voorkomend probleem bij de stilo is en dat je er in principe niks aan kunt doen...

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem.

fiatchris1976

Geplaatst door fiatchris1976 (0) , lid sinds 11 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Fiat Stilo? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

jeroenmonteyne (0) PRO, 11 jaar geleden

Ik heb hier ook soms problemen met het huishouden. Ik vraag dan raad aan mijn vrouw en dan komt het meestal wel goed.

PS.: Misschien even erbij vermelden wat je auto verkeerd doet. Dat is gemakkelijker om oplossingen te vinden.

maarten4874 (0) PRO, 11 jaar geleden

[quote=jeroenmonteyne]Ik heb hier ook soms problemen met het huishouden. Ik vraag dan raad aan mijn vrouw en dan komt het meestal wel goed.[/quote]
jij ook al jeroen...

primera p11 (0), 11 jaar geleden

Mijn vrouw vraagt altijd of ik me gasklep wil houden.
Idd effe vertellen wat er precies niet goed gaat.

fiatchris1976 (0), 11 jaar geleden

haha leuk....

de auto slaat dan af en start dan niet meer,

gasklep staat normaal toch op stand 0, (gesloten), en die functioneert dan niet meer
garage heeft hem vervangen, maar het probleem is er nog
garage kan niks aparts vinden na doorlezen
schijnt volgens hun een bekend probleem te zijn bij de fiat stilo's rond dat bouwjaar

heb er geen verstand van, vandaar mijn eerste berichtje......

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Stilo of stel zelf een nieuwe vraag.