Peugeot 807: Electrische schuifdeuren werken niet meer bij mijn Lancia Phedra

Bouwjaar: 2003, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2.0.16v

Ben in het bezit van een Lancia Phedra, omdat ik deze melding al een keer eerder heb gepost op problemcar onder Lancia en nog niet echt verder ben plaats in hem even bij Peugot.

De Lancia Phedra is practisch hetzelfde als een Peugot 807. Heeft iemand ook ervaring met het probleem dat de electische schuifdeuren niet meer werken via de afstandsbediening en ook niet via de bedieningsknoppen in de auto. Tevens werkt de centrale deurvergrendeling ook niet meer via de sleutel en bedieningspaneel uit de auto.
Ben eerder bij een garage geweest en hebben de auto uitgelezen en daar kwam geen fout(en) naar boven. Commando gestuurd vanaf de laptop voor het centraal vergrendelen van de auto en dat werkt wel.
Heb mijn auto vandaag sinds dat ie een week bij de garage heeft gestaan opgehaald, maar zijn er nog niet uit.

Ik hoop dat iemand mij in een richting kan sturen waar ik zelf even kan kijken?

Baal er een beetje van dat het niet werkt en dat ik nu alles handmatig moet sluiten, want als ik de deur aan de bestuurderskant sluit dan gaan de andere deuren niet op slot.
Kan ook de achterklep niet meer gebruiken, omdat deze niet meer ontgrendeld en geen aparte slot heeft met sleutel.

Koning Seat

Geplaatst door Koning Seat (0) , lid sinds 17 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 807? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

Koning Seat (0), 11 jaar geleden

Is opgelost

306 cabrio (0) PRO, 11 jaar geleden

Hoe?

Koning Seat (0), 10 jaar geleden

Opgelost door accu spanningsloos te maken voor ongeveer een uur en daarna weer de sleutel in te lezen.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 807 of stel zelf een nieuwe vraag.