Fiat Punto: achter vering

Bouwjaar: 1998, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.1

hallo even vraag de achter vering van onze punto is gebroken en nu is mijn vraag kan je er nog even mee rijden? en weet iemand hoe je het goedkoopst kan oplossen

Ruud74

Geplaatst door Ruud74 (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Fiat Punto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

6 Reacties

limbra (555), 11 jaar geleden

Wat is er gebroken , de spiraalveer?

Er mee door rijden kan gevaarlijk zijn omdat het rij en veer gedrag negatief beinvloed wordt , dit kan gevaarlijk onstabiel rij gedrag veroorzaken ,
denk dus aan de veiligheid van jezelf maar ook van andere weg gebruikers !!.

bij een sloop / autodemontage bedrijf een gebruikte vering kopen en het zaakje vervangen is de goedkoopste oplossing .

succes .

Ruud74 (0), 11 jaar geleden

vering en schokbreker en de schotel waar alles inzit

kaleido 1 (1620) PRO, 11 jaar geleden

Ik zou uitkijken met doorrijden , als de veer de band raakt of er tussenuit schiet, kan het goed fout gaan.

Ruud74 (0), 11 jaar geleden

ok als goed is gaat ik zaterdag ass en vering vervangen schijnt niet zo heel moelijk te zijn aleen even dag werk

Ruud74 (0), 10 jaar geleden

ass vervangen samen met de veren en schokbrekkers is ff werk en let op ontluchten van de remmen en probleem is opgelost

auto2425 (0), 10 jaar geleden

Als een veer breekt is dat meestal de onderste ring, zou voor een nieuwe veer gaan de kans dat een gebruikte veer ook weer breekt is heel groot met al die drempels van tegenwoordig !

Gr Ferry

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Punto of stel zelf een nieuwe vraag.