Fiat Seicento: koppeling seicento korte slag

Bouwjaar: 1999, Brandstof: Benzine, Motorcode: 0,9

ik heb een seicento en daar heb ik de koppelingskabel van los gemaakt en na een week weer vast gezet sindsdien kan ik hem maar een heel klein stukje op laten komen dan pakt tie hem al en na een paar cm hoger te laten komen dan dan heb ik geen koppel meer om het zo maar te zeggen normaal gesproken moet je hem helemaal op kunnen laten komen de koppeling maar dat det tie dus niet wat kan ik hier aan doen

smek1

Geplaatst door smek1 (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Fiat Seicento? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

6 Reacties

kaleido 1 (1580) PRO, 11 jaar geleden

Eerst waarom heb je hem los gehad ?

smek1 (0), 11 jaar geleden

omdat we dachten dat ik een scheur in het onderblok had heb ik de motor en bak eronder uit gehad maar dat bleek niet zo te zijn

kaleido 1 (1580) PRO, 11 jaar geleden

Dan zou ik het eerder zoeken in het niet juist monteren van bv hevel en druklager van de koppeling.

smek1 (0), 11 jaar geleden

die hevel is niet los geweest bak is ook niet van de motor afgeweest namelijk dus vandaar dat ik nu voor een raadsel sta kan het miss iets met de kabel te maken hebben wordt namelijk wel is zelfdenkende kabel genoemd maar zegt me niks eerlijk gezegd

kaleido 1 (1580) PRO, 11 jaar geleden

Oke , de kabel is zelfstellend .
Je zult eerst het zelfstellende mechanisme terug moeten stellen.
Vermoedelijk gaat de kabel er nu met geweld op.
Stelmechanisme zit dacht ik boven /bij het pedaal.

smek1 (0), 11 jaar geleden

ok ja klopt dus toch blijkbaar maar dan gaat ik morgen ff verder puzzelen ermee en kijken of ik het kan vinden en nee ging niet echt met geweld erop hoor maar moest hem wel ff iets in duwen ja dat wel
bedankt alvast en ik ga er morgen avond weer mee aan de gang en laat het nog wel ff weten

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Seicento of stel zelf een nieuwe vraag.