Fiat Palio: Injectiestoring lampje brand bij Palio Weekend 16v

Bouwjaar: 1999, Brandstof: Benzine, Motorcode: 16v

Hallo beste mensen,

Ik ben in berlijn en moet morgen met mn gezin terug naar nederland. Sinds gisteren (nat regen sneeuw) brand en knippert af en toe het "injectiestorings"lampje op het dashboard. De motor houdt in tussen de 2000-4000 toeren en trekt onrustig op. Het voelt alsof er een "prop" in de inlaat zit. Maar het is waarschijnlijk de ontsteking.

Ik heb het forum nauwkeurig bekeken maar antwoorden anders dan "laten uitlezen bij de fiatgarage" heb ik niet kunnen vinden. Wat kan ik doen om het probleem direkt te fixen?

Vriendelijke groet
filip

Filipilif

Geplaatst door Filipilif (0) , lid sinds 11 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Fiat Palio? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

tommy550 (0), 11 jaar geleden

Hi.kzie net je bericht,hoop dat het reeds opgelost is,zoniet denk ik dat een inspuitventiel defect is
en gaat det systeem op zn noodprogramma werken.
bobine zou ik ook controleren.
heb je wel de juiste brandstof getankt??
suc6 tommy

Filipilif (0), 11 jaar geleden

Ha Tommy,

we zijn terug gereden en dat ging aardig. alleen verbruikt de auto meer benzine (ik heb er maar super ingedaan maar dat maakte weinig verschil)
We zullen de auto naar een garage moeten brengen omdat ik geen uitleesapparatuur heb. Een defect inspuitvetiel zou kunnen, of een sensor die kapot is.

bedankt in ieder geval voor je bericht, ik zal de oplossing posten tzt.

tommy550 (0), 11 jaar geleden

okeeeee,,zoals ik al zei inspuitventiel zo te horen.
als je probeert om steeds een stekker van het ventiel er uit te trekken met draaiende motor
kom je er achter welke defect is.als je een andere monteert ff de accupolen los voor 5 minutjes
en dan moet alles in orde zijn.suc6 tommy

Filipilif (0), 11 jaar geleden

Tof Tommy, ik zal er naar kijken.
groet.

Filipilif (0), 11 jaar geleden

Volgens de garage was het de toerentalsensor , laten vervangen €150,- en het probleem is er nog steeds. Dus ik hoop dat het inderdaad het inspuitventiel is wat jij zegt.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Palio of stel zelf een nieuwe vraag.