Fiat Barchetta: motor timing

Bouwjaar: 1996, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.8

hallo ik ik heb een fiat barchetta 1.8 en daar is de distrebutie van geknapt en nu wil ik deze weer op tijd zetten,heeft iemand een schema van de merktekens voor mij en dan bedoel ik die van de uitlaatnokkenas tandwiel en de en de krukas want nu heb ik geen vonk.
mvg herry

herry12

Geplaatst door herry12 (0) , lid sinds 11 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Fiat Barchetta? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

jeroenmonteyne (0) PRO, 11 jaar geleden

Hier staan geen merktekens op. Er bestaan brugjes om over de nokken te zetten en zo je nokkenassen vast te zetten. Voor de krukas is er ook een kaliber.
Heb je je kleppen vervangen? 99,9% zeker zijn deze geplooid.
Als je geen vonk hebt dan zal dit niet aan de distributietiming liggen.

(ik heb nog een complete cilinderkop die voor een zacht prijsje weg mag)

herry12 (0), 11 jaar geleden

hallo ik heb alle kleppen en geleiders vervangen dus eerst maar kijken voor die kalibers

herry12 (0), 11 jaar geleden

hallo het probleem van het niet vonken barchetta is opgelost, spie van de nokkenas tandwiel was afgebroken dus die was een kwart door gedraaid heb een nieuw tandwiel er opgezet en hij loopt weer
mvg herry

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Barchetta of stel zelf een nieuwe vraag.