Fiat Cinquecento: Fiat Cinq houdt er ineens mee op, en start daarna niet meer

Bouwjaar: 1996, Brandstof: Benzine, Motorcode: 0.9

Gisteren startte ik de auto, en had het idee dat hij wat moeite had, toen ik de sleutel omdraaide moest ik als het ware heel ver doordraaien voor hij hem pakte.. bij de winkel daarna precies hetzelfde, en op de terugweg begon hij wat te haperen, motor slaat uit, ik rij hem naar de kant, voor zover mogelijk, probeer te starten...niks! (en dan dus niet dat hij wel geluid maakt en hem niet pakt, maar gewoon de sleutel omdraaien, en er gebeurt helemaal niks)

Als je het contact omdraait, gaat de blazer wel blazen, maar lijkt net of hij dat op half vermogen doet.

Vorige week is de draad die naar de dynamo gesoldeerd, want die was tijdens het rijden tussen de dynamo klem komen te zitten, en toen deed hij het ook niet meer.. zou dat er iets mee te maken kunnen hebben? (niet helemaal goed gesoldeerd o.i.d.?) of is dit weer een compleet nieuw probleem?

Alvast bedankt voor het lezen, en het evt. antwoord.

Ouwedoosch

Geplaatst door Ouwedoosch (0) , lid sinds 10 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Fiat Cinquecento? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

fordmannetje (0) PRO, 10 jaar geleden

meten is weten

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Cinquecento of stel zelf een nieuwe vraag.