Mercedes-Benz 200: mercedes c200 start niet na lege accu

Bouwjaar: 2004, Brandstof: Diesel

hallo allemaal

ik heb een Mercedes c200 bij een klant opgehaald en deze start niet meer.
klant is thuis gekomen, heeft de sleutel in het contact laten zitten (vergeten) en na 5a6 uur kwam die bij zijn auto en was de accu leeg.
klant heeft accu opgeladen, alles werkt controle lampjes branden allemaal maar startmotor gaat niet rond.
ik heb hem vanavond opgehaald uitgelezen zaten wel storingen in zoals temp sensor en zulk gein, maar niets wat mij doet denken aan computers die geblokkeerd zijn
we hebben de auto aangesleept en dat was raken lopen, even stukje gereden uitgezet maar helaas startmotor doet niets.

heeft iemand hier ervaring mee?

mulder112

Geplaatst door mulder112 (0) PRO , lid sinds 13 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mercedes-Benz 200? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

Hans4040 (190) PRO, 10 jaar geleden

Misschien de sleutels opnieuw inleren?

JagerAutomotive.nl (0) PRO, 10 jaar geleden

Krijg je wel spanning op de startmotor? Als de startblokkering niet vrijgegeven zou worden, loopt de motor ook niet na aanslepen.

Ali12 (0) PRO, 10 jaar geleden

Startblokkiring dus je moet de computer restten.

Hans4040 (190) PRO, 10 jaar geleden

mulder112 heeft het al opgelost zeker...

mulder112 (0) PRO, 10 jaar geleden

Hoe het kan kan het

De stuurspanning van de startmotor is gezekerd, en die zekering was stuk

Waarschijnlijk heeft de klant toch nog gestart met een te lege accu wat teveel stroom heeft getrokken, iets anders kan ik niet bedenken.

Allen nog bedankt voor het meedenken

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz 200 of stel zelf een nieuwe vraag.