Fiat Punto: Fiat punto 2001 geen vermogen meer!!

Bouwjaar: 2001, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.2

Ongeveer 2 jaar geleden heb ik mijn fiat punto gekocht met een jaar garantie. Na 1 dag had ik al problemen! Mijn thermostaat was blijkbaar kapot en de garagist is de auto toen komen ophalen om deze te maken. Een paar dagen later kreeg ik mijn auto terug .. De auto was 'gemaakt' ze hadden gewoon mijn ventilator rechtstreeks op mijn auto aangesloten zodat deze continu zou draaien. Ik als vrouw ken er niet veel van dus heb er niet veel van gezegd want het was ook maar mijn eerste auto. Een paar dagen later kreeg ik een nieuw probleem. Lampje van motormanagement ging branden. Ben naar verschillende garagisten geweest maar niemand kreeg het weg. Heb bougiekabels en een nieuwe bobine laten steken maar dit kreeg het lampje ook niet weg. Dus weet nog altijd niet wat het probleem is. Maar de auto is altijd blijven rijden.. Sinds 2-3 maanden verliest de auto soms zijn vermogen maar dit ging altijd weg als ik de auto ff uitdeed of fel gas gaf. Sinds eergisteren heeft de auto opeens helemaal geen vermogen meer.. Wat ik ook doe. En nu blijkt dat de ventilator ook niet meer aanspringt. Wat moet ik doen? Ik durf er niet meer mee te rijden. De auto moet echt gemaakt worden, maar is het wel veilig om zo naar een garage te rijden? En is het wel nog de moeite om deze auto te laten maken?

M0yy

Geplaatst door M0yy (0) , lid sinds 11 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Fiat Punto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

M0yy (0), 11 jaar geleden

Ahja het lampje brandt oranje! Niet rood..

Highway (120) PRO, 11 jaar geleden

Heb je daar negens een Fiat garage of een degelijk universele? Zo weg gooien is ook duur en als de auto nog in redelijke staat is.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Punto of stel zelf een nieuwe vraag.