Fiat Marea: na enkele seconden vallen de tellers uit

Bouwjaar: 1999, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.6 16v

als ik de auto op het contact zet slaan de tellers van de brandstof, de temperatuur gewoon uit hoe het normaal ook moet zijn. als ik de motor start vallen de tellers weer in de stand hoe ze ook staan als het contact is uitgeschakeld en blijven onderin liggen. wat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn. er werd mij verteld dat de stekkers achterin de teller geoxideert zouden zijn, die heb ik schoon gemaakt maar het probleem blijft en is dus niet verholpen.

robertslootsdijk

Geplaatst door robertslootsdijk (0) , lid sinds 11 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Fiat Marea? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

Dr. House (0), 10 jaar geleden

Nu ben ik geen autotechnicus maar lijkt mij een contact-probleem.
Misschien dat de experts hier kunnen zeggen of dit een andere vase is in het kontakt slot?

Evt. op het bravo/brava/marea forum vragen als je hier geen antwoord kan vinden?

tommy550 (0), 10 jaar geleden

robert schreef:
wat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn. er werd mij verteld dat de stekkers achterin de teller geoxideert zouden zijn, die heb ik schoon gemaakt maar het probleem blijft en is dus niet verholpen

het lijkt alsof je de schuld aan iemand anders wil geven dan jezelf
jij weet hoe je het uitgevoerd/gehandeld hebt.

het zit duidelijk in de bedrading c.q.contaktslot
meet de spanning zoals je zei met kontakt aan dan starten en uit zetten en dan weet je wat
je spanningsmeter doet
succes tommy

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Marea of stel zelf een nieuwe vraag.