Peugeot 607: Abs peugeot 607

Bouwjaar: 2003, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2.2 HDI

Bij het afremmen onder de 30 km/h treedt de abs in werking. Auto geeft geen storing aan dmv het abs lampje. Bij de peugeot dealer is de auto aan de computer geweest, maar de computer geeft ook geen storing aan. Wat kan het euvel wel zijn?? Ik neem aan als er een sensor kapot is ofzo, de computer dit zal aangeven.

Johan29

Geplaatst door Johan29 (0) , lid sinds 10 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 607? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

harry4203 (450) PRO, 10 jaar geleden

geen abs ring van een voorste aandrijfas gebroken???

Johan29 (0), 10 jaar geleden

De auto gaat nog terug naar de dealer om hem verder te inspecteren, kan ik dit zelf ook optisch bekijken, want ik moet de zomerbanden er nog op zetten. Mocht het wel de abs ring zijn, heb ik gehoord dat er een nieuwe aandrijfas onder moet

harry4203 (450) PRO, 10 jaar geleden

kun je wel zelf zien idd, en ja. dan moet er een nieuwe as onder.

Jan-Sietze (0), 10 jaar geleden

Vraagje; Probleem verholpen ?


Onze 'nieuwe' 607 uit 2001 kent het zelfde probleem: Tikkend geluid bij remmen onder 30km/h.
(gekocht op 18 okt.)

Maandag (20 okt.) ga ik eerst de Brembo remklauwen nakijken,
want ik verwacht vastzittende remblokken.



ps. ABS ringen zijn ook los te krijgen, scheelt een nieuwe as en veel werk.

Jan-Sietze (0), 10 jaar geleden

Mijn rem/ABS probleem is verholpen, nieuwe ringen geplaatst op de voorste assen.
Voor 50,- excl. montage weer een goed en vertrouwd remgevoel.

off grid hutje in het bos

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 607 of stel zelf een nieuwe vraag.