Peugeot 205 cabrio : Motor begint te haperen rond de 120 km/h

Bouwjaar: 1987, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.4CJ

De 205 cabrio 1987 loopt verder hartstikke mooi, alleen als ik op de snelweg rijd en de 120 km/h bereik gaat die stotteren/haperen.
Ik heb deze auto nog maar net, en ben nog niet boven de 120 geweest. Naar mijn mening en na research te hebben gedaan moet deze auto wel sneller kunnen. Kan het een onderdeeltje in de carburateur zijn ?

Ik heb vandaag de bougies en de bougie kabels al vervangen. Helaas nog steeds geen 140 :(

iemand tips ?

Jubbegea

Geplaatst door Jubbegea (0) , lid sinds 10 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 205? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

14091977 (0) PRO, 10 jaar geleden

Beste ,
Welke carburateur heb je erop zitten , en is het 1 of zijn het er 2 ?

Jubbegea (0), 10 jaar geleden

Ik geloof dat er 1 carburateur opzit. Verder heb ik de verdeelkap, bougiekabels rotor, bougies. vervangen. Helaas nog steeds hetzelfde probleem

14091977 (0) PRO, 10 jaar geleden

Sorry , voor de late reactie .
Heb je de carburator al eens goed schoongemaakt , dwz uit elkaar en schoonmaken en afstellen , of laten doen ? wat voor brandstof tank je ? ALS je 95 tankt , ga dan maar over naar 98 . helpt al een heel eind . Vacuumslangetjes heel en op de plek ? vacuum vervroeger van de ontsteking heel ?

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 205 of stel zelf een nieuwe vraag.