Fiat Seicento: koppeling afstellen

Bouwjaar: 2006, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1100

Ik vind de vrije slag van mijn koppeling beperkt, zou deze graag wat groter zien waar kan deze vergroten bij een seat marbella moest het koppelingspedaal stukje boven het rempedaal staan is dit bij de seicento ook het geval?
Alvast bedankt,

Groet,

Ron

italtrucker

Geplaatst door italtrucker (0) , lid sinds 11 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Fiat Seicento? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

cor van jaarsveld (0) PRO, 10 jaar geleden

Het lijkt me niet verstandig om wat te veranderen aan de stand van het koppelingspedaal. Beter is de stand van de stoel zodanig te wijzigen dat de pedaal redelijk eenvoudig helemaal in te drukken is en dat de linkervoet ook in staat is de pedaal helemaal los te laten na het opkomen ervan.

jeroenmonteyne (0) PRO, 10 jaar geleden

De koppelingspedaal moet gewoon even hoog of iets hoger dan het rempedaal staan. Als dat het geval is, dan de oplossing hierboven toepassen! Anders de koppeling afstellen.

italtrucker (0), 10 jaar geleden

Hallo, bedankt voor de reacties maar ik bedoel uiteraard of het aangrijpingspunt van de koppeling af is te stellen bij dit model door de vrije slag te vergroten.

Groet,

Ron

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Seicento of stel zelf een nieuwe vraag.