Fiat Panda: klein motorprobleempje

Bouwjaar: 2004, Brandstof: Diesel, Motorcode: 13 multjet

Dag samen,
Moest een Panda bekijken, probleem was dat ze de motor gestart krijgen maar na 3 seconden viel hij uit, dacht direct aan zijn brandstoftoevoer.
Wat heb ik gedaan, heb gewoon de toevoer naar de branstoffilter eruit getrokken en terug ingestoken, en de stekker een paar keer bewogen, moet toch hun mazoutfilter vervangen.
Mischien heb ik toverhanden, maar de motor draait weer, wat zou het geweest zijn ?
En hun lampje van de motormankement blijft aan, maar dan zullen ze het moeten laten uilezen.

Gr.
Jantje

firedriver

Geplaatst door firedriver (55) , lid sinds 14 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Fiat Panda? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

kaleido 1 (1610) PRO, 10 jaar geleden

Ik heb met jou al meer van deze tovertruks meegemaakt op dit forum ha ha.
Misschien iets anders qua stekkers beroerd , bdp bv.
Startonderbreker met keuren ?
De tijd zal het leren.

firedriver (55), 10 jaar geleden

Hallo kaleido 1
Alles ok, mischien word ik nog een tovenaar, was maar waar hé.
Ik heb wel gezegt dat als deze wagen het weer doet, dat ze eens moeten proberen met een andere sleutel.

Dikke gr.
Jantje

willem 1948 (0), 10 jaar geleden

Is het veel werk een airco overbouwen van een donor in een pandabvbd will

jan5047 (0) PRO, 10 jaar geleden

[quote=willem 1948]Is het veel werk een airco overbouwen van een donor in een pandabvbd will[/quote]
Dat heeft niets met deze storing te maken, even een nieuw tropic hier voor openen

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Panda of stel zelf een nieuwe vraag.