Fiat Punto: fiat punto stroom storing

Bouwjaar: 1994, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.2 8v

ik heb sinds kort een fiat punto gekocht alleen het rare is af en toe valt alles weg
zowel de moter als alle stroom dit duur meestal 1 seconde en dan is de stroom terug
het gaat uit een fiat punto 1.2 uit 1994
alles vald weg dus ook de auto radio die normaal ook speelt als hij niet op contact staadt
en het klokje
maar ook de moter zelf valt dan vaak heel even weg meestal duurd dit een halve seconde tot een seconden
er is niet iets zinnigs te zeggen wanneer het gebeurd
2 keer gebeurde het toen iknet wilde inhalen dus naar links stuurde terweil ik het knipperlicht aan zette
1 keer gebeurde het toen ik op de mist lampen voor drukte
en 1 keer gebeurde het op ene rechte weg zonder heuvels of kuilen
de meeste keren gebeurde het wel bij een stuur actie
verder heb ik het idee dat hij ondanks zijn stuurbekrachtiging vrij stroef draait
het is een hydrologische stuurbekrachtiging
als julie meer info nodig hebben vraag maar

celica1985

Geplaatst door celica1985 (0) , lid sinds 10 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Fiat Punto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

kaleido 1 (1620) PRO, 10 jaar geleden

Als je het idee hebt dat het bij het sturen , vooral gebeurt , dit staat los van de andere momenten ?
Ik zou alle plus en massa kabels eens goed nalopen op verborgen breuk , roest , los zitten .

celica1985 (0), 10 jaar geleden

heb de massa nagekeken maar kan nog niet zeggen als het probleem weg is omdat het probleem niet atijd optreed
en ik ook geenvast punt vind wanneer het probleem is opgetreden
dus is even afwachten
als het probleem nog blijft post ik nog anders bedankt voor de hulp
ik twijfelde aan een massa probleem omdat alles weg viel maar de tempratuur meter juist opliep
maar dit is dus normaal
heb de massa van het casorie lios gedraait en gekeken
toen deed hij precies hetzelfde
alles weg tempratuurmeter liep op

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Punto of stel zelf een nieuwe vraag.