Mercedes-Benz E-Klasse: Motor slaat af Mercedes station W210

Bouwjaar: 2000, Brandstof: Diesel, Motorcode: 320 CDI

Als ik de de auto start draait de motor even en slaat dan af.Ik moet dan vrij lang door starten voordat hij weer aanslaat.

Dit gebeurt altijd als de motor warm is, dus niet bij het starten van een koude motor.soms gebeurd het ook niet

Zu iemand mij kunnen vertellen waar ik het probleem zoeken moet?

groetjes

Robertantoon

Geplaatst door Robertantoon (0) , lid sinds 10 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mercedes-Benz 124? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

16 Reacties

Profundo Autoservice (0) PRO, 10 jaar geleden

Even uit laten lezen biedt uitkomst.

Robertantoon (0), 10 jaar geleden

Hallo

het zijn in iedergeval niet de O Ringen

zouden het de verstuivers kunnen zijn?

groetjes

Robertantoon (0), 10 jaar geleden

Bij het uitlezen gaf hij een storing in de versnellings bak aan.Wat houd dit in ?

Hans4040 (300) PRO, 10 jaar geleden

Wat is de storings code..?

Robertantoon (0), 10 jaar geleden

Hallo


Er was geen storing de zien tijdens het aflezen,de monteur vertelde dat het in de sleutel zat.
Hij had mijn reservesleutel gebruikt en het probleem was over.

Lijkt mij een heel sterk verhaal,ik geloof er niks van.

Mijn vraag is is dit mogelijk dat het in de sleutel zit?

groetjes

Robertantoon (0), 10 jaar geleden

Nog even hierop terugkomen

tijdens het aflezen werd er wel een storing van de sleutel weergegeven,namelijk dat hij de sleutel niet herkende ,

ik gebruik nu de reservesleutel,maar ik weet niet of ik het probleem nu terugkrijg?

Highway (115) PRO, 10 jaar geleden

Dus sleutel defect. Je sleutel is defect gegaan door gebruik wellicht een keer gevallen enz enz.

Robertantoon (0), 10 jaar geleden

hallo ben ik weer

de sleutel was het ook niet,want de auto sloeg weer af.

als ik een stuk gereden heb en ik zet de motor ongeveer een uurtje uit,dan wil ik hem weer starten,en dan slaat hij weer af.als ik na het uurtje de motor afzet en meteen weer start dan heb ik geen problemen,alleen dus na dat er ongeveer een uurtje of minder tussenzit.

wat mij opvalt is als ik hem na een uurtje weer start dan moet ik langer starten,en dan slaat hij aan,loopt even en slaat weer af.

daarna moet ik vrij lang starten voor hij weer aan slaat.

nu weet ik het echt niet meer help help

groetjes

Highway (115) PRO, 10 jaar geleden

geen verstuivers die lekken?

Robertantoon (0), 10 jaar geleden

hoe kun je zien dat de verstuivers lekken?

Robertantoon (0), 10 jaar geleden

Hallo

Zou me iemand uit de brand kunnen helpen waar ik nog meer moet zoeken

arjankempeneers (0) PRO, 10 jaar geleden

Of de verstuivers lekken, dat doe je door de retourbrandstof per cilinder met maatbekers/slangetjes te controleren. Zou hem eerst een bij een garage brengen en de meetwaarden controleren tijdens het niet starten (brandstofdruk)

JagerAutomotive.nl (0) PRO, 10 jaar geleden

Gewoon een injectorlektest laten uitvoeren, grote kans dat je dan de oorzaak al gevonden heb. Zoek wel een garage die kennis hebben van Mercedes.

Robertantoon (0), 10 jaar geleden

Hoi

Als je injectors lek zijn dat start de auto constant moeilijk denk ik,en dat doet hij.
hij niet

als ik een stuk gereden totdat de motor goed warm is,als ik de motor dan uitzet en meteen weer start dan heb ik geen probleem,maar als er ongeveer een half uurtje tussenzit dan krijg ik het probleem.

Dan moet ik al langer starten,dan slaat hij aan draait even en slaat weer af.vervolgens moet ik vrij lang doorstarten voordat hij weer aanslaat

Robertantoon (0), 10 jaar geleden

Hallo weer

Nou er zijn vandaag 2 sensors vervangen van mijn w210 station,Echter nog steeds hetzelfde probleem.

Ik ben nog een ding vergeten te vragen kan het de temperatuur sensor zijn die deze problemen hierboven veroorzaakt.

Dit vraag ik omdat ik nu al een paar keer heb gehad dat de temperatuur enorm hoog opliep,en daarna geleidelijk aan weer terug ging.mischien te maken met inspuiting diesel

Robertantoon (0), 10 jaar geleden

Hallo weer

Nou er zijn vandaag 2 sensors vervangen van mijn w210 station,Echter nog steeds hetzelfde probleem.

Ik ben nog een ding vergeten te vragen kan het de temperatuur sensor zijn die deze problemen hierboven veroorzaakt.

Dit vraag ik omdat ik nu al een paar keer heb gehad dat de temperatuur enorm hoog opliep,en daarna geleidelijk aan weer terug ging.mischien te maken met inspuiting diesel

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz 124 of stel zelf een nieuwe vraag.